• Najít
  • Memodo Eventy
  • Oznámení
  • Oblíbené
  • Můj účet
  • Nákupní košík

Nový RMA proces pro technickou podporu a reklamaci střídače GoodWe

Fotovoltaické znalosti
Aktualizováno 27. května 2023
2 min. doba čtení
Marketa Baresova
Markéta Barešová

Díky novému procesu podpory pro střídače GoodWe se vyhnete zbytečnému prodlužování reklamačního procesu a získáte rychlejší přístup k technické podpoře. Pro hladký průběh prosím následujte níže předepsaný postup.

Nový proces servisní podpory pro střídače GoodWe

V případě problému se střídačem volejte technickou podporu GoodWe: +420 232 232 237 / +421 232 606 233, technik provede dálkovou diagnostiku závady.

Pokud bude troubleshooting neúspěšný, pracovníci podpory založí ticket a budou potřebovat od technika provést / dodat následující měření:

String insulation measurements

String insulation 1 =

String insulation 2 =

Voltage Measurement

L1 – L2 =

L2 – L3 =

L1 – L3 =

L1 – N =

L2 – N =

L3 – N =

Confirm rotation of phases of AC connection (must be right-hand) =

String Voltage

DC String 1 =

DC String 2 =

other DC strings =

Confirm DC String polarity is correct =

Battery measurement

Battery voltage =

Battery polarity =

Resistance measurement

N – PE (inverter housing) =

  • Zhotovte fotografii místa instalace, produktu, štítku, zapojení kabelů, umístění CT, zapojení baterie a foto výše uvedených měření.
  • Výsledky měření vložte do ticketu včetně fotografií.
  • Vyplňte přiložený zjednodušený formulář: RMA List.xlsx
  • Odešlete mailem na service.cz@remove-this.goodwe.com

DŮLEŽITÉ: Prosíme o dodání/potvrzení adresy pro vyzvednutí vadného zařízení a adresy pro dodání nového zařízení včetně kontaktních informací (mail/telefon).

Předem děkujeme za dodržování výše uvedeného postupu, velice to zrychlí vyřízení reklamace.

UPOZORNĚNÍ: V případě, že již instalační firma provedla výměnu střídače na místě a problém se tím vyřešil, je vysoce pravděpodobné, že závada byla opravdu na střídači.

V tomto případě prosíme o dodání těchto údajů:

  • chybového kódu na původním střídači
  • fotografie z instalace
  • RMA List.xlsx
  • provést měření s novým střídačem, je-li to možné
  • adresy pro vyzvednutí starého a dodání nového střídače

Upozorňujeme, že tento postup je výjimečný a v budoucnosti již nebude akceptován. Je nezbytné, aby instalační firma v případě závady na střídači vždy kontaktovala technickou podporu ještě před odinstalováním původního střídače.

Tato výjimka je platná pouze pro případy, kdy již výměna střídače proběhla.

Čekejte prosím, upozornění se načítají...
Oznámení
    Při načítání oznámení došlo k neočekávané chybě.
    Cookies @ Memodo, aby vám návštěva Memodo obzvlášť chutnala.

    Další informace