• Najít
  • Memodo Eventy
  • Oznámení
  • Oblíbené
  • Můj účet
  • Nákupní košík

Backoffice Specialist (Customer Care) - fotovoltaika

Vítáme tě v Memodu. Jsme velkoobchod s fotovoltaikou a solární e-shop, experti na energetiku s centrálou v Německu. Silné zázemí, skvělí kolegové, přátelská atmosféra a týmový duch nás předurčilo k růstu a uhájení start-up statusu na českém a slovenském trhu. Podporujeme profesionály na energetiku, ale i nováčky, co se potřebují otrkat a získat potřebné sebevědomí.

Zajímají tě udržitelné zdroje energie a máš chuť s námi budovat soběstačnou energetickou budoucnost? U nás máš dveře otevřené, neustále obsazujeme mnoho zajímavých pozic a aktuálně hledáme posilu do Sales týmů na pozici Backoffice Specialist (správa objednávek a péče o zákazníky).

Jaké jsou nutné předpoklady?

  • Zajímá Tě udržitelnost a chceš s námi podporovat budoucnost čisté energie?
  • Máš zkušenost se zákaznickým servisem, buď z prodejny nebo na call centru?
  • Máš příjemný projev, trpělivost, baví Tě komunikovat se zákazníky, máš výbornou češtinu, ale i angličtinu?
  • Lehce zvládáš zátěž i v těžších situacích, nechybí Ti empatie, nasazení a důslednost i v těchto situacích?
  • Baví Tě práce ve větším týmu kolegů, vždy profesionálně ochotně pomůžeš?
  • Práce se systémy Ti nedělá problém, lehce se naučíš i nové nástroje, umíš pracovat rutinně v Excelu, znáš základní proces toku zboží k zákazníkovi?
  • Vyhledáváš skvělou firemní kulturu plnou změn, výzev s odvahou realizovat ty nejbláznivější nápady?

Co budeš každodenně řešit?

  • Podpora konkrétního obchodníka / sales týmu v B2B segmentu.
  • Práce s interním systémem (centrální systém v německém jazyce) a CRM (Hubspot / Salesforce).
  • Komunikovat se zákazníky z ČR a SR, řešit proces optimalizace dodání objednání produktů.
  • Zpracování nových i stávajících objednávek, aktivní navolávání / up-sell.
  • Kontrola správnosti objednávek - dohodnutí platby, logistiky (v čj a aj/nj), doručení a kontrola plateb.
  • Pomáhat zákazníkovi, když se něco nepovede (reklamace/stížnost).
  • Prostě zajistit, aby byl náš zákaznický servis top :-).

Co od Tebe očekáváme?

  • Příjemné vystupování a komunikace.  
  • Pečlivost.  
  • Organizační a komunikační schopnosti, schopnost vnímat priority.  
  • Ochotu nést zodpovědnost za svou práci.  
  • Samostatnost, ale i týmového ducha.  
  • Dobrou pracovní morálku.  
  • Aktivní komunikaci v němčině i angličtině (spadáme pod německou skupinu a náš ERP je v němčině). 

Co Ti nabízíme my?

  • Neformální, přátelské prostředí. 
  • Flexibilní pracovní dobu, možnost home office. 
  • Motivující finanční odměny, kvartální bonusy. 
  • 5 týdnů dovolené, 3 dny Sick days. 
  • Notebook, telefon. 
  • Kanceláře s duší, relax zónou, fotbálkem a výběrovou kávou. 
  • Zaměstnanecké benefity: jazykové vzdělávání, Multisport kartu, kouč a další. 
  • Podpora profesního rozvoje, kariérního růstu a vzdělávání. 
  • Sportovní aktivity: jóga, běžecké skupiny. 
  • Knihovna s rozvojovou literaturou. 
  • Narozeninové oslavy, večírky, teambuildingy a workshopy. 
  • Inspirativní a podnikatelské prostředí. 
  • Atraktivní zaměstnavatel s centrálou v Německu. 
  • Smysluplné odvětví s jistou budoucností

Více O nás se dočteš na  O nás nebo našem  Blogu . 

Těšíme se na Tebe  :) 

Čekejte prosím, upozornění se načítají...
Oznámení
    Při načítání oznámení došlo k neočekávané chybě.
    Cookies @ Memodo, aby vám návštěva Memodo obzvlášť chutnala.

    Další informace